Huomenna se alkaa! Kesayön Hullutus 2013. Tämä on minulle eka kerta ja olen ihan innoissani. En ole mitään sen tarkempia suunnitelmia tehnyt, jonkinlaista idealistaa olen yrittänyt koota Ravelryyn, mutta sen ei ole tarkoituskaan olla mitenkään sitova tai mitään, vaan ihan fiilispohjalta aion noita projekteja aloittaa. Lankavarastonpienennysprojekteja kuitenkin tulevat olemaan (lähes?) kaikki ja patalappuja/tiskirättejä/pesulappuja tulee olemaan useita. Mielessä kävi myös ajatus että kaikki 22 KYH-projektiani olisivat patalappuja, mutta tykkään että minulla on erityyppisiä projekteja samanaikaisesti työn alla, enkä tiedä haluanko olla kahta kuukautta virkkaamatta yhtään amigurumia. Uskon saavani kaikki 22 projektia kunnialla päätökseen, sillä rakastan uusien töiden aloittamista, minulla on muutenkin aina vähintään kymmenkunta projektia työn alla, ja mitään kovin suuritöistä en aio aloittaa. Pahin uhka onnistumiselle tulevat olemaan päänsäryt, toivottavasti kesä tulee olemaan niiden osalta helpompi kuin tämä toukokuu. Viimeiset pari viikkoa olen valmistautunut Kesäyön Hullutukseen tekemällä valmiiksi suurimman osan keskeneräisistä virkkausprojekteistani. Keskeneräisiksi jäivät ainoastaan virkatut puuvillasukat, pari amigurumia joita tuskin tulen koskaan tekemään valmiiksi, sekä muutama projekti joita ei ole tarkoituskaan saada valmiiksi lähitulevaisuudessa.

Tänne Patalappumaniaan tulen laittamaan kuvia kai lähinnä patalapuista, tiskiräteistä ja pesulapuista, muita KYH-projektejani voi sitten käydä kurkkaamassa ainakin Ravelrysta (josta minut löytää nimellä CordeliaSerene).